14 april.

2010-04-1419:25:31
 

I need you to understand that i care about you.



Pappa ringde till Mattssons idag, trafikskolan i Gislaved och frågade om Mopedkörkort och sådant. Provet skulle tydligen vara lika svårt som motorcykelkörkort och det skulle kosta upp mot 6000kr. Man går kurser i en månad, både teori och körning. Jag säger: Inte värt det! Så så länge jag inte hittar något billigare och som går snabbare, typ en intensiv kurs eller något, så skiter jag i det.. Vet ni något bra ställe?

Take care!

Solsken idag med, me like! Solen har skint sedan i söndags, sjukt nice. Men det betyder la att det kommer ett regnoväder lagom tills vi drar till shalom (konfa läger till havs, alltså på en segelbåt). Tur i oturen typ? Nog om det, vi kan inte göra mer än att hålla tummarna. :) På fredag kommer Veronica, meine freundin, och på lördag så ska hela bunten (utom anna, svikaren.....) på Nordic, och jag känner på mig att det kommer bli fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback