16 april.

2010-04-1614:24:14
 


Idag har varit en bra dag.

Hade simtest sista lektionen, den gick i och för sig inte så jätte bra hehe. Har inte förbättrat mig något sen förra gången. 8 längder är godkänt, jag simmade 8½. Men jag är nöjd eftersom jag gjorde mitt bästa, kunde varken andas eller stå på benen efteråt hehe.
Jag och Lovisa har iaf bestämt oss för att börja simma en gång i veckan. Se om det kommer hålla, men jag behöver lära mig att simma igen då jag inte kan simma med ena mitt ben efter en gammal typ "skada".

Ikväll blir det Tonår. BBB som jag inte har en aning om vad det står på, men går mest för att anderstorp kommer och fikar med oss. :)

Nu ska jag göra mitt bild arbete, coolt va?
Hur har er dag varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback