dagens outfit.

2010-04-2916:51:22
 

Korta leggings från Gina tricot, Rosa och svart brottarlinne från JC, kofta från Primark och halsband från Ullared. På fötterna hade jag svarta tygskor från stadium.

Enkel, slapp och skön outfit.

Och ni ser att mitt hår inte är platt? Jo det är för att jag har bestämt att jag inte ska platta håret fram tills min konfirmation den 9 Maj. Och varför? Jo, jag tappar hår, seriöst. Jag drar handen genom håret och hur mycket hår som helst följer med, notnice. Så att inte platta det och att inte använda hårspray hjälper i alla fall lite att det inte slits så mycket.

Nu ska jag plugga lite och sedan dra till holmen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback