Bildlöst inlägg.

2010-08-1812:46:10
 

Kom precis hem från Laholm nu. Har varit där i en två timmar och gått runt och haft allmänt trevligt med mina föreldrar (Ja tror det eller ej haha!). Jag har tagit lite bilder men mammas dator vill inte ta emot bilderna så ni får tyvärr inte se dom förens jag kommer hem i kväll. Jag tar ju tåget hem vid 4, det ska bli helt skönt! Men.. Är hemma i en timma eller något sedan åker jag och min syster till våran mormor och morfar och spenderar natten där. Det ska bli jätte trevligt eftersom det var rätt länge sedan vi var där.

Resten av veckan kommer det hända mycket trevliga saker!
På Torsdag ska jag skaffa en bästavän (guess what it means hihi) och på Fredag ska jag dra
till GARK (gislaved anderstorps ridklubb) och hitta på lite roligt, håll tummarna säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback