Golden Gate bron.

2010-08-2920:08:09
 


Foto:
Jag - bbu.blogg.se

Dagen idag har bestått av träning i 3timmar, två avsnitt av ghostwisper och att slappa. Bra dag.


Men jag måste fråga en sak.
Är jag den enda som inte kan bli mätt? Senast jag blev mätt var typ 2 veckor sedan. Jag börjar bli skraj. Liksom, när jag var hos mormor för typ en vecka sedan åt jag 5portioner och jag blev inte mätt. då frågar folk varför jag inte åt mer. Maten tog slut. Förstår ni att jag känner mig tjock? Jag tror också att jag kommer bli det om det inte vänder snart. Jag har ofta svängningar med maten, Inte hungrig, äta jätte mycket (men bli mätt), äta vanligt, men aldrig såhär. Så, någon mer som har det såhär, elr har haft?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback