Gullbranna!

2010-08-0811:09:13
 


Nu drar de här två coolingarna och massa mer på tonårsläger i gullbranna! (jag och johan) Det kommer bli grymt kul och förvänta er en massa roliga och knasiga bilder när jag kommer hem! Men kommer ju tyvärr inte kunna blogga någonting så jag har bett min kära vän Lovisa att gästblogga, och tur för mig så ville hon det! Så hon kommer hålla er uppdaterade om läget, både i hennes liv och i mitt! Jag kommer hem igen på fredag, men är bara hemma och packar om (och slänger upp ett inlägg, såklart) för att sedan ta tåget ner till Helsingborg för att hälsa på en vän, där kommer jag förhoppningsvis kunde blogga lite..

Nu måste jag rusa så jag inte missar bussen, det vore lite osis va? Ni får ha en underbar vecka!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en snabb titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, antinen är den det eller inte, bara ett klick för att få veta :)

kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-08 @ 15:21:39
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Vilken Amanda Seyfired outfit gillar du mest? :D

2010-08-08 @ 15:56:03
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback