Im just a girl.

2010-08-0610:56:44
 

Bild på mig som Lovisa tog igår.

Godmorgon sunshines! Vaknade av att solen sken in i mitt fönster, underbart! Tänkte yes, idag kan jag sola och bada då, för typ tredje gången mitt på dan denna sommaren. Men nej, sen så slog det mig att jag måste packa, helt underbart. Jag åker på söndag förmiddag till Gullbranna och kommer hem på fredag. Jag är hemma i en eller två timmar innan jag drar till Veronica (helsingborg) och sedan är jag där över helgen innan jag drar till Mellbystrand till min familj. Så jag måste packa 3 olika väskor och jag har ingen aning vad jag ska ha med mig. Har lagt allt som jag kan tänka mig att ha med mig på mitt golv så nu har jag inget att ha på mig dessa dagarna, wonderful!

Nej nu ska jag sluta babbla. Hör av mig lite senare idag för nu ska jag äta frukost, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback