Juice.

2010-08-0216:29:12
 


Städat färdigt mitt rum nu, till och med plockat ner tavlor, prydnader och foton och så med. Ser lite tomt ut, men bättre att ta lite i taget istället för allt på en gång sen. Åt precis lunch också, juice och mackor, inte värdens mest mättande mat, men orkade inte gå ner i källaren och hämta pizza *latis*, haha! Föresten så lärde jag mig för typ en månad sen att stava till juice. Innan dess hade jag alltid stavat det jos. Det låter ju så? så då tänkte jag på det, hur stavas det? som det låter. - ja jag tyckte det lät vettigt okej? haha! Har innerst inne vetat att det varit fel, men inte vetat hur det stavades så jag fortsatte stava det så. Det ser dessutom coolare ut, JOS! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback