Kul att veta.

2010-08-2117:45:55
 
Jag tror helt seriöst att jag har världens mest missbildade fötter! Och fula är dom med. Jag har knölar överallt på dom som inte ska vara där.. Sedan har jag även momostinaknölarna, sjukt irriterande och jag bara väntar tills dom blir så stora så jag inte kan ha alla skor..


Jag samlar på "kvällsanteckningar". Nästan varje kväll kan jag inte sova för jag har en idé eller dylikt i huvudet. Då skriver eller ritar jag ner dom i ett block och om jag kan gör jag dom tankarna till verklighet nästa dag. Det är väldigt roligt att läsa igenom dom efteråt i alla fall.. Men det är ett block ingen kommer att få se.


Min kropp är hur konstig som helst. Helt plötsligt, från ingenstans så antingen slutar min kropp att fungera. Jag kan inte röra tillexempel min arm.. Det varar i några sekunder sedan är det normalt (det är inte bra för min cellskräck kan jag tala om). eller så (minst 5gånger om dagen) är det som om blodet stannar i någon av min kroppsdel (oftast benet). Som en sträckning eller ngt, nej jag vet inte hur jag ska förklara det. Oftast stapplar jag fram i någon minut då eller så kan jag inte gå alls.

nu vet ni lite mer om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback