Ojdå, blev visst lite ändring...

2010-08-0515:20:39
 


Bild från vintern 2009, när jag och emelie umgicks som mest.

.. i planerna. Efter jag och Emelie hade tittat på en skräckfilm (case 39, bra film!) så gick vi hem och hämtade mina saker, typ pjamas och tandborste och sen gick vi hem till emelie igen. Alltså, jag kunde inte blogga när jag kom hem igår eftersom jag gick lika snabbt igen för att sova hos emelie haha! I alla fall, när vi kom tillbaka till emelie så kom det massa brandbilar (2..) och vi blev nyfikna såklart. Bara lite längre bort så brann det i ett garage, hur mkt som helst också! sjukt läskigt.. ah sen hörde vi att dom hade tagit ut 7 gastuber därifrån och de trodde de fanns kvar med där så sprang vi därfirån, tänk så sprängdes det?! ännu läskigare..

Aja, när vi kom tillbaka till emelies hus (då va la klockan 12 eller 1 något) så satte vi på the stephfather, b-film så det smäller om det! inget film tips.. Sen spelade vi mario hela kvällen hehe.. Jag sög, klarade en enda bana på hela spelet, failat.


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: tack :D

2010-08-05 @ 16:46:15
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback