The sun shines for you.

2010-08-2911:48:18
 


Hey mina underbara läsare! Som ni kanske förstår har jag bestämt mig att fortsätta blogga, men inte lika mycket. Kommer ta andra saker före, typ skolan och träna och så (har alltid varit ett träningsfreak, i alla fall i huvudet haha).

Till er som inte läste mitt inlägg igår natt (jag har tagit bort det), så var jag ju i smålandsstenar igår. Vi kom dit 2 och en halvtimma för tidigt, så vi strosade runt i den väldigt stora staden den tiden, alla var inte alls irriterade på mig som drog dit dom så tidigt hehe. Aja, vi hade trevligt i alla fall! Sen när jag kom hem så gick jag ut en sväng med Emelie, alltid lika trevligt! :)


Kommentarer
Postat av: nikolina

sv: ja :) man får det till mobilen helt gratis när man beställer hem skolfotona över internet ^^

2010-08-29 @ 14:08:45
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback