Vi ÄR snygga och vi vet det! ;)

2010-08-1319:12:33
 


Im home snyggingar! Erkänn ni saknat mig? Med en blick på statistiken så kan jag säga att ni har det (och johan, din mobil visade helt fel, bara så du vet..) Det blev inga gästinlägg av lovisa för hon har också ett liv så hon har inte haft tid, tyvärr.. Hoppas ni inte blev för ledsna!


Aja, kom hem för en 4 timmar sedan men har inte orkat sätta mig framför datorn, otroligt va? Har packat upp (alla kläder var heeelt dygnsura eftersom vi hade en swimmingpool i vårt tält), lagat mat till mina kära systrar, varit ute med lovisa och strax ska jag duscha men tänkte vara snäll att uppdatera innan. Lägret har varit, hrm... Ordet är bramt. bra/lamt.. Vissa stunder var det huur kul som helst men vissa stunder var det så lamt så det var inte sant.. Maten var inte så mycket och hurra för och absolut inte tälten.. Men med underbart folk och en kortlek blir allt awesome! HAHA nä det med kortleken var inte sant.. det gjorde bara att man fick ont i magen av skratt haha!

De Intressanta bibelstudierna, spännande temasamlingarna och de underbara mötena gjorde helt klart lägret! Sedan var ju aktiviteterna något extra också, som pricken över i:et!

Förvänta er en STOR bildbomb när jag duschat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback