bostäder.

2010-12-0221:18:41
 


sitter och kollar runt på lägenheter och så. Jag har hittat några fina och funderar på  att skicka in en intresseanmälan.. Jag ska ju troligtvis flytta till jönköping efter 9:an, om jag kommer in vill säga. Jag har ju äntligen bestämt mig för IB i jönköping. Och jag kan verkligen inte vänt efter att få flytta, jag är så exhalterad så det är inte sant!

Jag kollade i en IKEA katalog igår och det bara kliar i fingrarna. Inredan min egna lägenhet. Jag tror dagen på ikea kommer vara den bästa dagen i mitt liv.. Efter den dagen då jag får inreda placet då hehe.. Jag hittade en massa billig skit som jag bara längtar att få köpa! Uch, jag längtar så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. synd för mig om jag inte kommer in haha...


Kommentarer
Postat av: emmie

ååh va kul jag vill också ha ett eget place (a) men...jag får ju vänta ett tag

GÖWD va jag kommer sakna dig i alla fall:'(

2010-12-02 @ 22:15:33
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback