dag 11. - mina syskon.

2010-12-1118:30:21
 

Hanna och Josefin Rydh, 18 respektive 20år.


Hanna har ett stort intresse för hästar och ska troligtvis jobba med något inom det, kanske hypolog efter att hon gått ut gymnasiet. Nu går hon sista året på samhällslinjen. Hon jobbar deltid på pappas företag Liza design, som resten av familjen. Vi är rätt bra vänner, dock bråkar vi också rätt mycket hihi.. Jag lånar kläder av henne, hon lånar kläder av mig, bra deal tycker jag. Hon hjälper mig med klädval, jag hjälper henne. Ja, vi helt enkelt är varandras rådgivning.



Josefin gick ut samhällsprogrammet 2008 och började direkt jobba på pappas företag, Liza design där hon idag jobbar heltid. Pojkvän har hon också sen två år tillbaka tror jag. Hon är mer som en mamma än en kompis till mig. Hon är nästan alltid sur på mig för att jag aldrig städar eller hjälper till (tror hon, men jag gör det när hon inte är hemma, vilket är nästan aldrig) Men hon är rätt bra att ha när hon hjälper mig med klädval, ger mig hennes gamla kläder eller något annat sånt snällt hihi..



Nu orkar jag inte mer och vill inte att dom ska bli arga på mig för att jag skriver ut halva deras privatliv hihihi. Men ni kan ju alltid läsa josses tråkiga blogg om hennes liv som hon aldrig uppdaterar? josserydh.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback