dag 18- min bästa födelsedag

2010-12-1821:20:18
 

Mina födelsedagar brukar inte vara så bra faktiskt.. Kommer inte ihåg en enda födelsedag som var bra, förutom denna då.. Jag hade säkert någon när jag var liten, men ingen som jag kommer ihåg.

Min bästa födelsedag är när jag fyllde fjortis, helt klart. Som jag minns helt iaf. Kommer ihåg att jag blev väldigt glad när jag var liten och fick ett barbiehus, men det är en annan historia..

Tillbaka till när jag fyllde 14år. Det var en torsdag och skoldagen var helt normal. Emelie, Lovisa, Veronica och Isa och jag hade bestämt att vi skulle kolla på film (tror jag det var) hemma hos Emelie. Men innan det så skulle Isa och Lovisa med mig hem och så skulle vi göra våfflor. Men när vi hade börjat göra våfflor ringer Veronica och säger att jag måste skynda mig till emelie eftersom hon har ramlat och typ brytit benet. Då sprack ju deras plan. Jag fattade direkt att de hade gjort något för mig och Lovisa var inte långsam att avslöja det.. Jag sa till veronica och ringa ambulans för att jag skulle göra färdigt mina våfflor (hehe noheart..). När jag lagt på sa jag till Lovisa och Isa vad dom sa och att jag inte trodde på dom och att de hade planerat något, och där avslöjade Lovisa sig haha... Hon sa att jag hade h elt rätt..

De va de långa, nu tar jag allt i korta drag. Vi drog hem till Emeli
e och där överaskade dom mig med tårta, paketer och ett jätte stort kort! Prinsesskronor, Serpentiner och ballonger hade de med..  Vi drog på oss en massa serpentiner och tog kort och gick ut som värsta fjortisgänget.

Vi hade askul! (jag ialla fall haha?). Dagen gjordes bäst av de bästa vännerna man kan tänka sig!
Ni är underbara, tack för att ni gjorde min dag!


Lovisa, Emelie, jag och veronica <3
Isa tog kortet och är därför inte med på bilden..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Miss the old times, love!

2010-12-20 @ 02:29:25
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback