dag 22 - min skolgång.

2010-12-2210:47:47
 
Jag började Lekis 2001 tror jag? Började i världens mest konstiga klass, i b-spåret.
Jag blev mobbad från 1:an-4:an av några i min klass. I 5:an var det lugnt, jag blev inte mobbad direkt men det satt ju i fortfarande, men i 6:an kom vi rätt bra överens ändå. Nu på högstadiet kom alla i olika klasser och jag är vänner med var och en av dom :)

Min klass var rätt awesome faktiskt, ändå. På klassresor hade vi hur kul som helst! Typ när vi var på Värö i 6:an? Eller Liseberg? Eller när vi sov i tält ute på landet. När alla väl kom överens hade vi jätte kul tillsammans! Dock var det inga lärare som gillade vår klass. Vi stack ute lite, var en aning jobbiga och ja haha..

När vi fick reda på klasserna blev jag en aning besviken. Jag hade inte lust att komma med samma människor som jag umgåtts med hela mitt liv (inget illa menat, i love u!). Jag ville lära känna nya människor, and so i did! Jag kom i 7F, världens mest phsykade klass. Första halvåret var alla vänner och lärde känna varandra, det var jätte kul och jag tyckte klassen var helt okej faktiskt. Men efter jul så bröt helvetet ut. Alla bråkade med alla och så höll det på ända fram tills sommarlovet. Trorjag, eller fram till jul nästa år, har inte riktigt koll.. I alla fall, vårterminen i 8:an och hösttersminen i 9:an har varit helt okej. Alla har varit sams, för det mesta. Men så har vi alla tjaffs i klassen. Det går inte en dag utan att några tjaffsar/bråkar. Men det är inga storbråk. Vi kommer inte överens någon av oss och ibland är vi som värsta phsykhemmet. Men vi har faktiskt vissa stunder då vår klass är bäst också.. Det är sällan, men det finns haha!


klassfotot i 9:an. Alla ser retarded ut, och då menar jag alla. den bästa fuckedup klassen ♥
Jag tänkte ta kort på klassfotot i 6:an men kom sen på att det låg nere i källaren och orkar inte gå ner hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback