dag 26. - mina rädslor.

2010-12-2616:36:40
 

Jag har faktiskt rätt många rädslor, men jag tänkte bara plocka ur en ur min samling.
En av mina största rädslor är vatten.

Det låter säkert hur sjukt som helst, men jag hatar vatten. Att bli instängd under vattnet. Till exempel om flygplanet skulle krascha i vattnet. Det låter säkert helt knas. jag är inte flygrädd, men att flyga över vattnet är det värsta jag vet. Jag kraschar så mycket hellre på land än i vattnet. Det är lika dant med alla fordon. Jag hatar att åka tåget över öresundsbron för att jag är rädd att de ska spåra ur och åka i vattnet.. Bilen med. Jag drömde att jag och min syster åkte av vägen ner i sjön och jag vaknade helt panikslagen. Och det är inte bara att vara instängd i vattnet jag får panik över. När jag inte bottnar och inte ser botten, det tycker jag är så sjukt läskigt. Jag tror typ att någon ska komma och dra ner mig eller att ett fisk ska bitas eller något, jag vet inte riktigt vad som snurras i mitt huvud. Och att någon håller fast mina armar eller ben i vattnet gör också att jag får panik.

Aja, jag kan rabbla upp hundratals saker som gör att jag får panik runt vatten, detta var bara de värsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback