klagoinlägg hehe.

2010-12-1615:43:15
 


ni ser jeansen jag har på bilden? Det är var mina favoritbyxor. Jag använde sönder dom. De enda byxorna som jag har haft som suttit bra och varit snygga. Och vad händer med dom? Jag skulle hoppa upp i bagaget på våg bil och spräcker dom.. Awesome! Det var i typ september och har inte haft modet till att slänga dom än.. Gosh jag vill ha ett par till! Om det går att sakna ett par jeans, då gör jag det..

Och mitt hår är nyklippt och fräsht på bilden också. Borde verkligen klippa mig snart. Senast jag klippte mig var när farmor gjorde det i början av hösten. Alldeles för länge sedan.. Borde ringa och beställa tid, men tror inte jag kommer få innan jul ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback