It didn't happen.

2010-07-2419:03:36
 



Gårdagens outfit.

Idag har vi bara slappat.. Spelat lite xbox (hehe) och läst min underbara bok, överenskommelser, asbra var den! Läs den! Runt 4 åkte vi in till halmstad för att lämna hanna på statonen, hon skulle hem och träffa sin pojkvän.

Överaskningen didn't happen today.. För min kära vän kunde inte vara med mig idag för hon är i halmstad. En andledning till att jag åkte ner hit. Men på måndag blir det istället.. Men ni får nog inte reda på det förens på tisdag eller måndagkväll.. Beror på hur tur ni har.. ;)

Nu ska jag ringa till Ida. Kanske uppdaterar mer ikväll, om internet vill vara vän med mig vill säga.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback