Mjukisoverall ?

2010-07-1321:18:39
 
Hittade inte var dom såldes så snodde bilden från Kissie.
Lev med att hennes ansikte är där.

'
Kommer dom här mjukisoverallena bli nästa klädesplagg att bära eller?
Förra veckan när jag var i Norge så gick jätte många norskar runt i sånna, jag tänkte shit va coolt, sån vill jag med ha! Sen när jag kommer hem och läser Kissies blogg så ser jag att hon har beställt en sådan. Så nej tack, snart kommer hela svenska folket ha en sådan så då behöver definitivt inte jag köpa en..

Det var mina tankar, goodbye.

Kommentarer
Postat av: ellie

hah jag vill ha en.. inte för att kissie har en utan för att de verkar vara dödsskönt!! :D men vart betsäller man dom ifrån?! eller vart finns dom?

2010-08-05 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback