Svaren!

2010-07-0212:54:53
 

Hur gammal är du?
Jag är 15år.

Intressen?
Hästar är ett stort intresse. Sen drillning, friidrott och scout.. Blogga självklart också! =)

Vilka är dina/din bästavän/vänner?
Jag har ett fåtal som står mig nära. Men de som står närmst är Lovisa, Emmie och Alice.

Vad vill du bli när du blir äldre? Tänker du fortfarande på kock?
Ja bland annat. Men direkt efter gymnasiet så drar jag nog ner till canarieöarna och går bartender kurs och sånt, men gymnasielinjen blir nog hotell&resturang så jag har något att göra när jag tröttnat på bartender livet haha!

Något som du stör dig på?
Små tjejjer i 10 års åldern som tror dom är coola när dom har ton med smink och klär sig som slampor. Var barn så länge ni kan!

Vad är det bästa med livet?
Svår fråga, men jag säger när livet är på topp!

Vem gillar du?
Ingen faktist.

Är du tillsammans med någon?
Nej. :)

Varför började du blogga?
Jag vet inte riktigt.. Visste många som gjorde det, läste bland annat en kompis blogg, en ganska känd så och tyckte det verkade intressant att får skriva av sig lite..

Ny läsare: Vad handlar din blogg om?
Allt mellan himmel coh jord som kommer upp i huvudet! :D

Bra bloggar?
theliisa
beautyfreaks
Louisestyle

Något som din blogg handlar om speciellt?
Nej inte direkt, allt som kommer upp i mitt huvud! =)

Favoritplagg?
Hrm, svårt.. Det måste nog bli mina onlyjeans, som tyvärr håller på att spricka, ouch.

Bästa klädesplagget...
Sommar: Min bikini, helt klart! Eller mitt stora, luftiga, vita linne..
Höst: Min skinnjacka!
Vinter: Min gråa, varma Londontröja!
Vår: Alla mina leggings! Jag praktiskt taget levde i dom i våras.

Ditt mest onödiga köp?
en jätte ful tröja som jag köpte bara för att den var billig, har aldrig använt den, hehe.

din bästa outfit?
senaste, denna.

men om jag skulle ta typ "dröm" outfiten skulle de vara...

Jeansshorts, stort vitt linne, gladiatorpumps, skinnjacka, stor konjaksfärgad skinnväska och ett par snygga solbrillor som toppar det. Perfekt för en dag på stan tex. :)

Din favoritlåt?
Har nog ingen så direkt, men nu på sommaren är det summer of 69! =)

Gillar du Justin Bieber?
Nja, inte direkt. Men han sjunger bättre nu när han har fått mörkare röst i alla fall!

Bästa filmen?
Jag vet faktist inte.. Men jag är helt inne i skräckfilmer nu!

Gillar du Pasta?
Njae, inte direkt haha.

Vilken maträtt är godast?
Allt som har med kött och göra!

Bästa godis?
Kan inte bestämma mig, allt sött och surt i alla fall! Och lakris, typ djungelvrål..

Saknar du skolan?
Nej faktist inte.. Det är nog första gången jag inte saknat skolan på något lov.

Vad ska du göra under sommarlovet, mer än norge?
Jag drar till Gullbranna i augusti, och malmköping i slutet av juli. Sen ska jag tälta i Bolmen med babesen. Och jobb med såklart. -.-

Bästa bilden du tagit?
Jag tar inte så mycket "bra" bilder.. Men det är la någon helt sjuk bild, precis som jag haha!



update: Svar till "gabriella".

Jag svarade inte på din fråga för den var omogen. :)

Men om du sååååå gärna vill veta så är svaret nej. Oh wow gud va kul!


Kommentarer
Postat av: gabriella

ey vf svarade du inte på min fråga??!!

2010-07-02 @ 13:43:05
Postat av: AMANDA FALK

spännande planer efter gymnasiet :D resa ska man absolut göra!

Sov så gott!

2010-07-02 @ 21:59:39
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback