Haricut.

2010-07-2522:38:27
 
Någon har frågat varför jag klippte mitt hår kort när jag bara klagar hela tiden.
Here u go!

3 månader innan jag klippte mig. Har ingen nyare bild på denna datorn..
Älskade mitt hår då..
Ursäkta de svarta fyrkanterna, gjorde det när jag var arg på dom och inte ville ha med dom på bilden haha...
Precis när jag klippt mig. Såg helt okej ut framifrån, dock väldigt svampliknande!! Men baifrån såg det ut som om jag hade en hockeyfrilla.. Väldigt tunt, så det såg slitet ut. När jag kom hem och såg mig i spegeln så började jag lipa, grät skit länge och det tog flera veckor innan jag började acceptera mitt hår igen.

En vecka efter då Jessica hade klippt av allt det tunna. Nu såg det mycket fräshare ut! Och de mesta av hockeyfrillan var borta, nu var det bara lite kvar.. Det såg betydligt bättre ut! Men jag gillade inte längden..

Nutid, mitt hår har växt och det är snart i den längden det var.. Men mitt hår kommer aldrig bli desamma, när jag klippte det den förta gången förendrades min hårkvalitet om man kan säga så. Jag kommer aldrig få tillaka hur mitt hår sågut då, men det är bara att vänja sig.. Kanske det tillochmed kan bli bättre någon gång i tiden? :)


hope u like it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback