Apple tree.

2010-07-2719:30:43
 


canon eos1000D

Jag vet att naturbilder inte är så roliga att titta och och jag vet att jag inte är någon proffsfotograf och jag vet att alla tar sånna här bilder, men jag är nybörjare och jag vill pröva mig fram. Alla har en gång i tiden varit nybörjare, inte sant?

Nu har jag packat klart allting så nu drar jag, pappa och min faster Jessica till Nossebro för att jobba. För er som inte vet det så jobbar jag på LizaBags och ibland så följer jag med ut på marknader och säljer. I morgon är ett sådant tillfälle. Men vi åker ikväll för att vi inte ska behöva stiga upp vid 3, nu räcker det att vi går upp vid 6 haha!

Jag kommer hem i morgon runt 8 kanske, ha det toppen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback