i maybe regret it?

2010-07-3110:22:37
 



En über söt bebisblå prinsessklänning och en leopardmönstrad "bolero" typ. Två plagg, båda för 49kr st från Gina tricot. Två plagg som jag stod och velade jätte länge om jag skulle ha eller inte.. Efter många om och men kom jag fram till att jag skulle lägga tillbaka dom på hyllan på Gina tricot. Varför? Jo, en übersöt klänning, men när ska jag ha den? och den fulsnygga leopard boleron. Den passar bara till svart, typ. Eller i alla fall nästan.. Så kände att jag köpte en vit kofta som jag verkligen behöver för dom pengarna i stället..

Vad tycker ni om dessa två plagg?

 

ps. Tack så jätte mycket för alla kommentarer! Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback