Im back!

2010-06-2018:21:15
 

Hej bloggen
! Ni har saknat mig eller hur? Det ser jag på statistiken haha.. Men jag har saknat er också sååå.. Nu är jag hemma i alla fall!
Dygnsura saker, ett par solglasögon mindre, En förstörd fot och bra minnen fick jag med mig i från lägret. Det var underbart att träffa alla människor som man inte sätt på ett år och mer! Och jag har haft sjukt kul fast vi inte haft vädret med oss.. Fint de två första dagarna och sen regn..

Jag kom hem vid 3 Men orkade inte sätta mig vid datorn direkt utan duschade, stack till ica och sen spelade finans med erik och josse. Packade upp min väska gjorde jag också..

Men nu ska jag ner och titta på ONE TREE HILL. Skriver mer om vad jag har hittat på dessa dagarna ikväll. PUSS

Kommentarer
Postat av: emmie

Kolla min blogg! Jag har lagt upp lite roliga pics från lägret. Jag lovar du kommer skratta ihjäl dig åt dom flesta :D



btw ska ge dig ett USB med alla bilder också nån gång i framtiden ;)



Krya på dig lilla foten <3

2010-06-20 @ 19:09:34
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback