Im ready to go!

2010-06-1521:51:15
 
Yes, då var allt packat och klart! Jag har nog glömt hälften menmen, det gör man la alltid? Nu ska jag måla mina tånaglar, är liiite beroende av att ha nagellack nu. Tycker det är fult när dom är omålade haha. ROSA blir det, as coolt.

Jag måste städa lite också innan jag går och lägger mig, har saker som jag inte ska ha med mig över hela huset som jag ville ha med mig men som är rätt onödigt, typ hårspray... Jag tyckte jag borde ha med mig det, men det gjorde inte mamma, undra varför..?

Och ni får en bild på min kära packning dåva. Rätt stolt att man fick ner allt i den stora.. Fast har man 5år på nacken så har man (h) ja, jag är stolt scout haha. I den lilla väskan har jag mest bara skit, och kudde..! Ett läger för tre år sedan så glömde jag min kudde, notnice.. Men den kom med några som hälsade på efter halva lägret, fatta glad jag blev eller?!

Min kamra är ftf bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback