Random shit

2010-06-0116:56:16
 
Den/det senaste:

Du åt? - glass.. :$
Du drack? - vatten
Du kramade? - idk
Du tittade på tv med? - allein
Du satt vid datorn med? - allein
Du sov med? - allein
Du skrattade åt/med? - idk? någon på tyska lektionen iguess
Du brottades med? - Jonthe, fast han fega ur, mes.. ;)
Du pratade i telefon med? - Emmie
Du dansade med? - emmie hahahah
Du bråkade med? - venne, längesen nu..
Du gav en komplimang? - idk and idc
Vad ska du göra imorgon?  - stallet, david, volleyboll =)
Vad har du gjort idag? - data, skola, sovit haha
Va det kul? - nej fif.
Vad vill du ha just nu? - pengar
Vad har du för mke av? - snor i min näsa -.- f* förskylning..
Är du singel? - ja klart! jag som upptagen? tss.. singel är sara stajl hehe
Är du kär?- nej
Vad vill du göra nu? - ha pengar!!!
Planer till helgen? - idk faktist..
Har du mer än 5 tröjor? - ja
Har du mer än 2 byxor? - ja
Vill du sova nu? - ja

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan? - tungan
2. Vara seriös eller rolig? - tråkig satsar jag på..!
3. Dricka röd eller grön mjölk? vit helst..
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna upp!
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föreldrar i guess...

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - nä
2. Sol eller måne? - SOL ffs
3. Vinter eller höst? - Vinter.
4. Vänster eller höger? - Höger.
5. Soligt eller regn? - Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Vanilj :)

OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 16:53
2. Fullständigt namn? - sara, resten får ni lista ut ;)
3. Vart vill du bo? - Utomlands iaf.. Första planerna är gran canaria så fort jag gått ut gymnasiet.
4. Hur många barn vill du ha? - 000000
5. Vill du gifta dig? - maybe..
6. Rullar du spagettin eller skär? - skär
7. Har du ätit sushi? - ja,  usch
8. Favoritglass? - piggis
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - 1
10. Humör? - oftast glad. :)

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? - mh.
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - det ögr jag alltid haha
5. Saknat någon? - nej
6. Dansat galet? -  faktist inte
7. Klippt håret? - ah själv.. HAHAH fail är jag........
8. Gråtit? - ja
9. Ljugit? - tror inte det? så fall en vit lögn
10. Blivit kysst? - ups HAHAHAHAHAH

GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - :$
2. Har du hund? - ah
3. Tycker du att du är attraktiv? - nej haha
4. Sover du helst själv eller med någon? - ensam, så ful som jag är när jag sover haha!
5. Tror du på spöken? - yesman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback