Sara on kryckor!

2010-06-2021:37:01
 

The story behind kryckandet..
Det hände på spårningen. På en sammarbetsövning när vi kommit halvvägs typ. Jag, emmie och felicia satt ihop med en tråd igenom våra kläder (orkar inte förklara i detalj, använd fantasin haha) och skulle springa en hinderbana i en brant backe. Uppförsbacken går bra, sen i nerförsbacken så gick det lite för fort.. Kände att jag steg lite fel men brydde mig inte.. Och sen skulle vi upp för en till backe precis efter (backarna är sånna man typ måste klättra i), och då kände jag att det gjorde rätt ont i foten. När vi kommit upp bara, shit, jag kan knappt stå på den..

Men jag tog mig igenom språningen. Gjorde till och med en till station, som den tävlingsmänniska jag är. När vi kom tillbaka till lägerplatsen och satte mig ner och fick på mig torra kläder (det spöregnade hela spårningen) så slog illamåendet till och jag blev helt borta.. Då kunde man inte ens röra foten utan att jag typ dog av smärta..

När jag sovit lite och kommit tillbaka till verkligheten och illamåendet hade släppt så började det bli lite bättre i foten. Kunde röra vid den utan att jag dog i alla fall. Frammåt kvällen så kunde jag tom stödja väääldigt lite på den.

Till slut så gick jag och bettan till sjukvårdaren så han fick titta på foten. Efter mycket vridningar och tryckningar så kom han fram till att jag antingen hade stukat den eller kanske fått en liten fraktur på fjärde legementet. Han rådde mig till att åkta in till sjukhuset om det inte blev bättre efter natten. Kryckorna fick jag precis innan jag gick där i från.

Myyy lövly foooot!

Dagens roliga: Han läkaren skulle ta tempen på mig för att se om jag hade feber och se om illamåendet hade något med foten att göra. Vi fick tempen 280 grader på mig.. Är jag död? Men sen visade det sig att tempen var sönder, tack och lov haha.


Kommentarer
Postat av: clara ♥

& nu på sommaren med! men hoppas att det blir bra snart ändå :)

2010-06-20 @ 23:33:31
URL: http://ttypclara.blogg.se/
Postat av: Gustav

Sara=grymt het då mao? :P

2010-06-21 @ 00:13:18
Postat av: emmie

Sheet va svullen den är :O Om det inte blir bättre så ska emmie trolla bort det ;D



Jag tror inte att tempgrejen va sönder, du är ju het ju ;D<3

2010-06-21 @ 16:00:10
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback