28 mars, söndag.

2010-03-2814:53:18
 

haloja. sitter här och kikar igenom årets skolkatalog, damn va stora alla blivit, och vad alla har förendrats på inte ens ett år! det är helt sjukt. Men vi alla blir äldre, aint i right? :)
strax ska iväg till kyrkan på "musikteamsträff" eller vad man ska kalla det. Vår ungdomsledare och en till ska starta ett ungdomsband och jag ska tydligen vara med. Undra hur det kommer gå, kan inte spela ett enda instrument, sääämst. aja, det blir säkert bra. Om inte så står jag väll i ett hörn och ler dumt haha! efter det så är det dansträning. Ennu en ansträngning för knäna, suck. fast det ska jag nog också överleva.

 

btw så har jag fått et ny dator (elr ny&ny, den är ny för mig), den funkar som den ska och jag är nöjd!


sarahjärtasindator


Kommentarer
Postat av: Emmie

Det gick faktist jättebra sara!! Öva lite på låten

så kan du den perfektoo!! Det kommer

bli asbra! :D(Y)

2010-03-28 @ 21:42:29
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback