29 mars - skojj med skolkataloger!

2010-03-2916:04:32
 

Sitter här med en stor fet godispåse och två skolkataloger, en från i år och en från förra året. Ni kan inte ana hur kul det är att sitta och gämföra hur man såg ut då och hur man ser ut nu, sjukt kul! Endel behövde förendras, men endel kunde gott se ut som dom gjorde innan haha. Älskar att se hur små alla va! inklusive jag. Och det är alltid lika hemskt att se hur fulk jag blev på BÅDA korten, suck. ser ut som jag vet inte vad.

 

aja, nu ska jag fortsätta att gå igenom dom, sen blir det utv samtal ikv, wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja eg. bröllop meeen.. bröllop = fest :D:D

2010-03-29 @ 17:54:53
URL: http://breakitdown.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback