sömnig!

2010-03-2520:46:17
 
Jag är sjukt trött. Det kan bero på att jag somnade runt halv 4 i natt, är inte säker haha. Men vill inte sova innan criminal minds som är ikväll klockan 9 på kanal 5. Ja, här kommer det återigen fram att jag är en tv nörd haha.

Pluggandet innan gick la sådär, läste i 10min sedan satte jag på tv:n igen, yey me! Usch, så länge jag får G i morgon så är jag nöjd! Nej egentligen inte, men ja. Tyska är asaballa lätt egentligen så hade kunnat ha MVG om jag hade pluggat, kanske hehe. Men nej för jag är lat shalala.

Btw, header har jag inte hunnit/orkat göra. Och jag får nog ingen tid i helgen heller, så den kommer nog upp på påsklovet som jag har v.14.

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Tittar bara in för att ge dig en God Natt kram!

2010-03-25 @ 22:03:08
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback