25 maj.

2010-05-2514:21:48
 

Jag älskar min tyska grupp, seriöst. Hur sköna som helst! Ah i alla fall, dagen har varit soft, har gjort absolut ingenting, me like haha. So:n kom jag försent, sedan satt och sov haha, var as trött.. Sen NO, sprängde en mumsmums, elr ja, sprängde och sprängde, typ förstorade den med vakum haha. Sen Engelska, var lite överallt med Nicco. Sen bild, satt vid datorn och spelade onlinespel med mirza, marco och filip hehe. Dom mobbade mig när jag typ crashade datorn. :( Fast det var deras fel! typ.. Sist tyska, och ja.. Alla var helt fucking of track, spec markus... Seriöst, länge sen jag skrattade så mkt. Eler jo, innan tyskan men haha endå. Iaf, dagen har varit bäst!
Jag vet att ni bryr er typ jätte mycket? Men ja, jag hade lust att skriva det så fuck of om ni inte bryr er..!

Nu ska jag sola tror jag och sedan blir det how I met you mother, love hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback