Bullar!

2010-05-0418:17:04
 

bild tagen från google för jag orkade inte gå ner och fota haha, lacy me.

Har i alla fall bakat bullar idag. Men sämst som jag är på att baka blev dem inte så mycket att hänga i julgranen. I och försig tyckte Min farmors syster det, men hon sa det säkert för att vara snäll haha. Var nyss nere med henne och Kusinen på stan för att hitta ett korshalsband till konfirmationen, ha på kortet och så. Och jag och kusinen hittade varsitt enkelt och fint.

Nu ska jag prova lite kläder, ska bestämma vilken klänning jag ska ha på konfafesten som vi har på lördagen innan konfirmationen. Det står mellan en lila och en blåvit.. En sak är i alla fall säker, jag ska ha mina svarta gladiator med hög klack, de är sjukt snygga och har bara väntat på att hitta rätt tillfälle att använda dem för första gången. 

Hoppas ni har haft en bra dag!
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback