Härligt väder!

2010-05-0213:54:41
 

Vädret ute är typ sjukt härligt! Satt ute och lyssnade på musik precis, men gick in när solen gick i moln för då blev det svin kallt haha.
Aja, jag var ju i alla fall i kyrkan i morse och sjöng och ja, ni kan ju gissa hur bra det gick om jag säger att jag inte är världsbäst på att sjunga och sen har en OTROLIG scenskräck, vilket leder till att jag inte kan andas och blodet i mina ben (ja, det är jätte konstigt.) slutar pumpa, typ elr vad man ska säga? äch jag vet inte, skit samma.. vem bryr sig? nä ingen, varför skriver jag det? ingen aning. Märkte en till cool sak idag också, när jag får panik så känner jag pulsen i ögonvrån och jag ser typ inte innåt, sjukt coolt! haha! Men jag överlevde.

 

Jag har kommit på att jag bara klagar. Det måste vara sjukt tråkigt att läsa? Men skit samma, ingen har tvingat er att läsa så.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och drilla lite vilket var sjukt länge sedan jag gjorde. Pusshej


Kommentarer
Postat av: Gustav

Det lät mycket bra! Och man ska vara nervös :P :)

2010-05-02 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback