Klockren natt!

2010-05-2808:24:29
 

Godmorgon alla! Min natt har varit minst sagt händelserik. Igår kväll: tänkte shit, har inte pluggat något och har prov i morgon, smart! Jaaa jag sitter uppe i natt oh gör det. Så vid 10 fram med böckerna och satte mig i min gosiga säng. Pluggade i någon timme, sedan blev jag trött i armen och la mig ner, sedan blev det svart... Vaknade vid 1 någongång, uuuh ont i näsan. Tittade i spegeln, ett jävla skärsår, tittade på boken, blod. YEY! tvätta av det och sånt.

Sedan så tog jag tag i pluggandet igen, började skriva sånna lappar så jag vet var jag är i boken men nej jag kunde inte hålla mig vaken då heller. Vaknade runt 3 av att min hand var helt euw. Tittade på dom, helt fucking svarta, tittade i spegeln. HELA PANNAN VAR HELT SVART! bläck är min bästa vän.. tvättade bort det i hundra år.

 

somnade, vaknade vid halv 7 av en duns, eller ah, jag ramlade ur sängen as bra. Borde skaffa en bredare säng. MEN JO JAG HAR FÖRSÖKT MEN JAG FÅR INTE! ah det är ju toppen. upp i sängen och somna om. Vaknar vid 8 när klockan ringer. tittar på händerna, mina tummar är helt blodiga. tvättar bort det och ser att mina sprickor jämte naglarna har gått upp.

Någons dag som har startat bättre än min? =) fast det är rätt komiskt i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback