Random.

2010-05-1621:36:07
 
Personligt
Fullständigt namn: Sara Rydh
Kön: tjej
Längd: 167 typ
Födelsedag: 19 feb
Hårfärg: mörkblond
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 37
Vänner:  många, kärlek till dom.

Vänner
Antal: vadvet jag?
En vän som du litar på: de flesta.
En vän som du kan berätta näst intill allt för? Lovisa, gustav, alice, filip.
En vän som alltid får dig glad: Lovisa, gustav.
Du skrattar ofta med: Lovisa, omajgad, vi har våra stunder.
Är saknad: veronica.
Du vill träffa: shalomis folket!
Du känt länge: allisballis min honey
Känner dig väldigt bra: lovisa & alice.
Du gjort mycket med: lovisa och alice

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?:  ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: nej, har aldrig varit kär.
Har du ett förhållande? nej.
När grät du senast?:  två min sen yey
Är du ofta sårad & ledsen :  jag har mina stunder.
Menar du det du säger?:  för det mesta, ja.

Ärlighet
Har du varit kär i din bästa kompis?: inte kär.
Har du ljugit?: ja.
Har du fuskat på ett prov?: ja.
Har du en hemlighet som bara du vet?: ja.

Dagens
Kläder? : underkläder, jeans, linne, hood.
Humör?:  sämst
Gjort?: Varit ute med folk.
Måltid? : frukost, lunch x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback