A great view

2010-11-0304:37:51
 

Jag ligger just nu på hotellrummet någonstans mitt ute i ingenstans med Hanna. Jag fick låna hennes dator (som tog emot minneskortet, yey) och det fanns gratis internet, hihi. Idag har vi varit uppe i Sequoia som sagt och tittat på de as stora träden och utsikten. Ni får bildbomber när jag kommer hem, men nu är jag snäll och bjuder på en bild i alla fall, kolla utsikten! Det var faktist jätte fint att se allt på dag tid, det trodde jag faktist inte. Vi har ju varit där en gång innan, men då var det mörkt. Vi upptäckte massa nytt. Bland annat att det fanns 1m höga staket runt träden (man fick inte gå in och typ röra dom). När vi var där var det snö och vi såg inga staket vilket betyder att det måste ha varit minst 1m snö, nice!

I morgon ska vi till något slott som Jessicaa ville åka till. Jag är inte så jätte pepp, men jag kan ju alltid stanna utanför och sola... Hiho. Nu ska jag in till andra hotellrummet där kusinerna är för hanna vill ha tillbaka datorn, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback