Illamående...

2010-11-0905:41:34
 

Den texmex resturangen vi nyss åt på verkar inte vara så bra för mig. Är en aning illamående. Men det kunde man nästa lista ut på namnet. Don cuco, testa uttala det, vi skrattade bra åt det i alla fall haha..

Efter vi legat vid poolen innan så drog vi till target, biiig mall. Typ som gekås, me like hihi. fick med mig en massa roligt hem. Bland annat en massa smink för 1 dollar st. Rätt bra deal, frågan är om det är bra skit haha. Ni hade fått något bild från dagen vid poolen men jag orkar inte sno hannas dator såååå det får bli en annan gång..

Nu ska vi spela tp, awesome spel som jag alltid förlorar på.. Menmen, turen kanske är med mig idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback