Im in LA bitches!

2010-11-0216:24:49
 

Godmorgon! Klockan är 8:19 här och hos er är den 16:19. Jag kunde inte skriva något när vi kom fram igår för hotellet vi bodde på hade skyddat nätverk.. Det satt en liten bebis och skrek från New York till LA, HELA VÄGEN! så sjukt irriterande.. Men jag lyckades sova rätt mycket där emellan i alla fall.. Från köpenhamn till NY sov jag praktiskt taget ingenting.. Och jag pluggade ingenting heller hehe.. Skulle göra det men orkade inte, ups..

Idag ska vi åka upp till Sequoia, där världens största träd finns. Vi var där förra gången vi var här också, men då var det kolsvart så vi såg knappt något. Och våra kusiner vill dit också.. Vi stannar där till i morgon, alltså övernattar där så det blir ingen uppdatering förens vi kommer hem.

Ni får ingen bild för min mammas dator tar inte emot mitt minneskort, UNDERBART! så det kommer nog blir väldigt bildlöst när jag är här, men se det positivt, då får ni en massa bilder när jag kommer hem! ;)

 

Nu måste jag åka, mamma börjar bli arg.. WOHO sex timmars bilresa väntar. Vi hörs om två dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback