kväll..

2010-11-1418:46:29
 


fail bild hehe...

träningen gick piss idag, fyfan. Jag fattar inte hur jag lyckas göra så dåligt ifrån mig. och tack vare att jag är sämst kommer jag inte glömma träningen på länge.. ett stukat lillfinger, en cp tumme (ingen aning vad det är med den), axeln är cp och ett stort blåmärke (som inte syns som tur var) i pannan... Det sista var en rolig historia.. Jag hade precis hjulat (och kastat) och när jag tittar upp för att ta staven så ser jag den komma rakt mot mitt ansikte, och jag hinner inte väja = får den rakt i pannan. AWESOME!

Nej nu ska jag sluta vara sur... Jag ska gå och lägga mig i stället. Är aptrött. Vi hörs i morgon efter skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback