packing..

2010-11-1915:43:33
 


första kvällen i USA. Alice, jag (hösäck) och hanna...

jag håller på och packar men tar en liten paus, för er skull.. Dock borde jag inte göra det eftersom vi åker om en timma.. Jag ska till västervik ikväll för att tävla i morgon. Det kommer nog bli as kul! Men är inte så jätte pepp eftersom jag har en redovisning jag ska ha gjort till tisdag och har inte kommit så värst långt.. Men om jag jobbar röven av mig söndag kväll och måndag kväll så kanske det går, förhoppningsvis..

Och för er som inte vet vad jag ska tävla i eller så, jag drillar och kommer att tävla i team. Dock är inte detta en seriös tävling. Mer än "värma upp" tävling inför större sedan som RM (rixmästerskap) och skånedrillen och så. Och tur är la det eftersom vi är inte klara med programmet eller synkade eller något. Men det kommer nog gå toppen! Ska be någon filma det, så kanske ni får se om ni vill :)

nu måste jag fortsätta, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: sarah

jag saknar drillen! :(

2010-11-20 @ 12:13:21
URL: http://thestylebysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback