sunset ranch.

2010-11-1122:59:04
 


hanna, pappa och jag när vi skrev under ett papper innan vi skulle rida. Det var ju ett äventyr i sig haha..

hela gruppen precis när vi kommit iväg. Vi rider över en liten hollywood skylt, gulligt!

pappa i svart t-shirt, hanna i lila kofta och jag i rosa rutig kofta lite längre bak.

jag i mitten i skjortan dära.. Löööv the helmets. Så sjuktfula, geek.se...


fotograf:
mamma.

tillbaka från turridningen, jätte mysigt! och Huuur sexiga är inte hjälmarna?! Man ser ut som en tönt i dom hihi... Det var faktist väldigt kul att rida (åka häst) fast man inte kan tro det. Rida längs slingriga vägar upp i bergen med fantastisk utsikt, kan det bli bättre?! Ja, det var jätte fint väder och helt lagom varmt, underbart! Och det var en syn i sig att se min pappa rida... Och till er som kan rida och tycker det här var lite b. Det är det inte! Jag rekomenderar det starkt! både till nybörjare och erfarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback