Titt ut?

2010-11-1821:32:05
 


två prov har gjorts idag, känsla av IG på båda. På syslöjden sydde jag rakt för första gången i hela mitt liv, dock var det på fel sida så fick sprätta. Och varit i smålandsstenar, och det säger ju allt. Hel crazy dag liksom.. Därför ingen uppdatering..

Nej inte bvara därför.. Mer crazy things has happend.. När jag kom hem var telefonen stendöd, internet också och jag hade 0.0 kronor på min mobil. fick panik och sprang in till grannen. Deras funkade inte heller... Gick till emmie, halvt död. Kom till emmie, hon öppnade, hon räddade mig.. det var det bästa som hänt idag!


Kommentarer
Postat av: emmie

min dörr öppnas alltid när du kommer på besök haha (A)

2010-11-21 @ 13:12:56
URL: http://justlikemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback