exhausted!

2010-10-0620:49:28
 


Helt utmattad. Har suttit och skrivit oavbrutet i 2½ timma. Fick för mig att man lärde sig mycket om man skrev ner det man ville lära sig, för då repeterade man det typ. Så skrev ner alla sidor vi skulle lära oss på datorn i ett dokument. 10 sidor blev det. Och det är 18 sidor i boken. Rätt stolt över mig själv! Dock vet jag inte om jag lärt mig så mycket. Men pappa är nere på jobbet och skriver ut mina papper nu, så när han kommer hem med dom så blir  det att fortsätta läsa dom och så. Ja, förhoppningsvis så får jag inte ig på provet på fredag..

Vad har annars hänt idag? Inte alls mycket.. Inget roligt i alla fall.. Men igår hände en rolig sak! Fick MVG på svenska läsförståelse, förberedande nationellt prov! Ja, jag är glad..

btw, så håller min pappa på att fixa mitt bord till smink och hår/hud produkter nu, äntligen! visar resultatet när det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback