forever21.

2010-10-2016:06:23
 

Jag totalälskar den hemsidan! Men så när jag var i USA för två år sedan så hittade jag affären i santa monica, 4 VÅNINGAR!!!! huuuur soft som helst. Så om ni undrar så kommer jag spendera en hel dag inne i den affären, minst! Deras klänningar är hur snygga som helst! Okej, allt dom säljer är snyggt, men klänningarna verkligen sticker ut. Och det är inte bara snygga kläder, det är billigt också! Så om ni aldrig varit inne på den hemsidan, besök den nu! forever21.com

update: jag var nyss inne och tittade där för första gången sedan i somras. Och jag blev besviken på klänningarna måste jag säga, dom brukar vara bättre. Men nu var istället tröjorna något ut över det vanliga. alltid överaskar något en haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback