fredag!

2010-10-2216:00:00
 


äntligen fredag? eller? Jag tyckte det nyss var måndag.. Om tiden fortsätter att gå såhär snabbt så är jag la 50 innan jag hinner blinka.. Aja, just nu är jag glad att tiden går snabbt efter som skolan är typ, jätte tråkig..  Fast idag hade vi yoga på SO:n så då var det chill.. Men på idrotten fick jag tillbaka mitt kära magont och sprang ut en gång för att lipa och en gång för att jag var hur nära som helst på att spy. Men tack och lov gjorde jag inte det.. När jag hade druckit lite vatten så la sig magontet en smula..

Nej nu ska jag sluta babbla och testa att göra tidsinställt inlägg i stället! såg att det hade kommit en nyfunktion, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback