hiss/diss

2010-10-2419:10:00
 


* skräckfilmer! det är de bästa som finns. Mer behöver jag inte säga.

* IDOL! sjukt kul. vet inte varför, men detta året har jag varit helt fast. Jag har inte missat ett enda avsnitt. hihi dork.se

* kläder & skor. FY, jag har blivit värsta modenörden. Om jag hade haft pengar så hade jag varit en snobb med de senaste modekläderna haha.. Så fort jag har pengar så köper jag det senaste som JAG tycker är snyggt. Jag har en väldigt udda smak och jag köper aldrig saker som jag tycker är fult.



* vintern. När jag fyllt 18 så flyttar jag till något land där det är värme och sol året om. UTAN TVEKAN!

* magont. Sååå onödigt. laktosprudukter är svinigt äckligt.

* träningsvärk. vad är meningen med träningsvärk? När man tränat vill man la ha positiv respons på det istället för att få ont?! Vem vill träna om man får ont efter? Inte jag i alla fall...

* Fisk. Konstigt nog kommer alltid fisk med på mina "dissa" listor. undra varför, hum...

Kommentarer
Postat av: nina

Bara bra (:

2010-10-24 @ 20:53:10
URL: http://nnnniina.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härligt! :) Jo min helg var helt okej den med :)

2010-10-25 @ 09:36:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback