lamehumor.se

2010-10-0420:27:47
 
Filip:
är det sara jag pratar med här?

jag:
nej?
ullakarin?

vadå? vad vill du sara? :)

Filip:
vill prata med henne :(

jag:
är det viktigt? ^o)

filip:
beror på, vem är ullakarin ?^xD

jag:
hennes systers kompis dotters vän..

vill du att jag ska hämta sara?

filip:

nej , det är lugnt ..:):)

men tack endå , hälsa henne!

jag:

jag ska, jag lovar! (;

filip:

tack (=

jag:

men nu blir jag nyfiken, vad ville du henne? ;);)

filip:

håller på o lära mig dehär, facebook då alltså , behöver henne till de =D=D

hon är snäll (=

jag:

ahaaaa sooft, vänta ska hämta henne, hon vill nog snacka med dig.. :):)

filip:

nej så viktigt är de inte (=

jag:

hepp, okej...... :):)

men säg inte till henne att jag har hennes fb..

filip:

nejdå det ska jag inte , men hälsa bara så är du snäll (=



jag tyckte det var roligt i alla fall...

Kommentarer
Postat av: alice

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME SARA xD <3

2010-10-10 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback