Volleyboll i Gullbranna!

2010-10-0816:23:20
 


jag totalälskar denna bilden!
Den speglar mina skills på wolleyboll. Jag kastar mig efter bollen (som vanligt) men missar endå.. Jag vet att jag är bäst, ni behöv er inte aplodera..

Skolan idag var helt awesome. Eller, kan skolan de? Nej.. Jag överdrev. Men den var inte tråkig i alla fall! Sista lektionen var slapp i alla fall, matte. Jag satt och gjorde geometriska figurer i 3D utan papper och sedan jonglerade med dom, och isa satt brevid och spelade 4 man i soffan med sig själv.. Rätt soft.

Och ni kanske vill veta hur det gick på provet? Jo det gick helt okej faktist. Ett G har jag i alla fall, förhoppningsvis VG. Dock inte MVG haha.. På mvg frågorna babblade jag på om allt och ingenting, så om anki förstår vad jag skrivit om är det ett under hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback