9Fags - Vissa är bättre än andra.

2010-09-0216:33:09
 


Jag och sötis Nikolina!
HAHAHAHA min klass knäcker allt, ja svär! Idag på so:n så hade vi vikarie, i början, alla var helt tysta och läste, helt plötsligt fick alla fnatt och kastade suddi, skickade lappar, flörta med läraren (inte jag.....). Asså, jag satt där, helt koncentrerad på att flörta, va tror ni jessica gör? JO KASTAR ETT FULT SUDDI I ÖGAT PÅ MIG! helt kul hehe.... Och någon spammade lovisas telefon, och min jävla vibrationssignal. - insidejoke.

Okey, 9FAGS KNÄCKER! vi är lite bättre än alla andra..


Kommentarer
Postat av: nikolina

äääääälskade 9Fags :-)<3<33<3

2010-09-04 @ 17:40:24
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback